英語
高校生
解決済み

アニメの話をしているのですが、わかりません。゚(つД`)゚。和訳お願いします。
Ah! Referring to favorite char, I just remembered. I have found several people who like this anime just like me in another country. But many of them have very strange thoughts. If they like a character, they will debate to win that person belongs to them. The day before I met a guy who liked Fuji like me, but she was annoyed with me. She said that he belongs only to her.
長文ですがよろしくお願いします(o_ _)o

回答

✨ ベストアンサー ✨

あ!好きなキャラでおもいだした。何人か、私みたいに国は違うけどこのアニメを好きな人を見つけたの。でもその内の殆どがすごく変な思考をしてる(考えを持ってる)。[例えば]その人たちが好きなキャラクターを見つけたら、ディベートをしてそのキャラクターが勝った方のものになるようにするの。ちょっと前に私と同じようにふじ(キャラ名ですかね?)を好きな女の子とあったんだけど、彼女は私にむかついてた。このキャラクターは彼女のものだからだって。

話から察するに、たぶん同担拒否の方々の話をしているのかなぁと笑笑

(❁´ω`❁)

ありがとうございます☺️

この回答にコメントする

回答

疑問は解決しましたか?