英語
高校生

【至急】高校一年生です。明日学校のコミュ英の授業でスピーチがあります。テーマは私の宝物についてです。当日その宝物を学校に持って行って見せながらスピーチします。翻訳アプリで訳してみましたが変な英文になってしまいました。なので次の文を英語にして欲しいです🙏🏻🙇🏼‍♀️

今日は私の宝物について皆さんに話したいと思います。それはこの動物のキーホルダーです。これは私にとってとても特別なものです。理由は主に2つあります。1つ目に、これは私がクラブを引退する時に後輩たちからもらったからです。2つ目に、これはクラブのみんなとお揃いだからです。私は中学校のときテニス部に入っていました。そして私はそのテニス部のメンバー全員のことが大好きでした。私たちは先輩後輩関係なくみんなとても仲が良かったです。私のテニス部のみんなとの1番の思い出は一緒にユニバに行ったことです。たくさんのアトラクションに乗ったりいろんなことをして疲れたけどとても楽しかったです。またいつか行けたらいいなと思います。このようにこのキーホルダーを見るとたくさんの思い出を思い出します。なのでこのぬいぐるみは私の宝物です。

よろしくお願いします。

回答

Hello everyone.Today,I want to talk about my treasure, which is this animal key ring. This is very special for me because, juniors gave me at the time when I retired my club, and it is matching with everyone in the club.
I was in the tennis club when I was in junior high school.And I love everyone in the club. We had a good relationship regardless to seniors and juniors. My nunber one memory of my club is going to Universal studio japan together. We got tired by going on a lot of attractions and doing lot of things, but it was very fun. I hope I could go again. Like so, I remember many things when I see this key ring. That is why this key ring is my treasure. Thank you.
どうぞ。
中二の英語ということを念頭に置いてもらえるとありがたいです。

この回答にコメントする
疑問は解決しましたか?