英語
高校生
解決済み

英語の授業で好きな人について発表する課題が出て、
書いてみたのですが、つなぎがおかしいところや直した方が良いところがあれば訂正していただけるとありがたいです!
宜しくお願い致します

My favorite person is Taylor Swift.
She is a singer-songwriter.
She is very styled and has a height of 178 cm.
Hair color is gold and eye color is blue.
It is a body type that everyone admires.
Besides that, she cherishes very much about her fans.
For example, she writes songs for fans who passed away , and she goes to see if there is a sick child.
She truly values ​​her fans.
She is often criticized by some people, but I think she is kind hearted person.
Besides, she could become a top star like this because I think she kept trying hard without forgetting that she supported by some people and she never give up.
I truly honor her.
I also like to care for people who support me like her and like to be able to make efforts so hard.

日本語では、

わたしのお気に入りの人はテイラースイフトです。
彼女はシンガーソングライターです。
彼女はとてもスタイルがよく身長が178センチもあります。
髪の毛の色はゴールドで、目の色は青色です。
誰しもが憧れる体型です。
それだけではなく、とてもファンのことを大切にしているのです。
例えばなくなったファンのために曲を書いてあげたり、病気の子がいたら会いに行ってあげたりしています。
本当に彼女はファンを大切にしています。
彼女は一部の人から批判されることも多いけれど、わたしは彼女は心優しい人だと思っています。
それに彼女が今のようなトップスターになれたのは周りの人を大切にする心や自分の夢に向かって努力することを忘れずに努力し続けたからだと思います。
わたしはそんな彼女を本当に尊敬しています。
わたしも彼女のように周りで自分のことを応援してくれる人を大切にして、一生懸命に努力出来るような人になりたいです。

と書いたつもりです。日本語的にもおかしいところがあったら教えてください!

回答

✨ ベストアンサー ✨

髪の色の所はShe has a blond hair の方がいいかもしれないですね
他はほぼ大丈夫だと思います!

rina

ありがとうございます!

この回答にコメントする
疑問は解決しましたか?